Wednesday, July 23, 2014

Kisah Anna


Malam makin rambang berlalu. Aku masih terkebil-kebil. Ingatan aku pada sepupuku Anna tiba-tiba menyerbu ruang fikiran. Sebenarnya aku memang tak boleh terjaga tengah-tengah malam macam ni. Terus jiwa kacau nafsu membuak-buak. Entah setan apa yg merasuk. Ni bukan bapak setan lagi, jeneral setan ni..

Maklumlah ini kali pertama aku bermalam di rumah pakcik sebelah bapaku. Anak-anak dara dia memang boleh tahan. Kecil-kecil dulu kami selalu 'main' bersama. hehe bermain.. Yang syoknye permainan kami tu ialah main klinik-klinik. Aku jadi pesakit, si Anna ni jadilah doktornya..
Yang paling syok, doktor ni bukan check jantung or paru-paru..rupanya doktor sakit tuan. hehe habis batang aku dibeleknya. Bila dah galak sangat digosok-gosok, memang tegang 'kajung' lah..

Sambung cerita tadi, mata aku memandang tepat ke arah bilik Anna tak berkedip walaupun sesaat. Nafsu aku dah membuak-buak nak ke sana, cuma tunggu kaki aku melangkah je ni. Bilamana langkah bermula...



Aku berdiri tepat di muka pintu bilik Anna. Aku tahu di dalamnya pasti ada Anna dan Zue, adik si Anna. Makin membuak-buak nafsu aku bila menyedari pintu bilik mereka tak ditutup rapat. Ngikkkkkk...ngikk..ngikk berdesit-desit pintu bilik mereka aku buka. Bila lampu samar-samar dari luar mula menyembul ke dalam bilik yang gelap itu, maka terserlahlah dua batang tubuh yang begitu menggiurkan. Kain yang mereka berdua pakai terselak hingga ke paha.

Baju si Zue pula terselak hingga ke bra. Ahhh..stim aku!Batangku mula menggeliat meronta-ronta nak keluar dari seluar dalamku. Mungkin pada orang lain ini hal biasa sahaja tetapi tidak pada aku. Aku yakin sesiapa sahajapon akan 'kajung' batang bila 1sttime tengok live benda-benda camni kan?

Begitu juga aku. Geramnya aku tengok diorang nih..Aku mendekatkan mukaku ke paha Anna yang terdedah tadi. Peh..memang putih. Betollah paha perempuan ni kalau putih lebih sexy kan. Nafasku mula turun naik. Macam bunyi ribut. hehe

Nafsu yang tak tertahan ini mendorong aku untuk pergi lebih jauh. Aku mula memberanikan diri menyelak lebih lagi supaya hati yang berdebar-debar menemui jawapannya. Teringin nak tahu, camne menatangnya yang bernamapussy ni. Pussy ni kemaluan wanita. Ada yang panggil pepek, cipap, faraj danpussy. Tapi tahukah korang, zaman aku kecik dulu ada yang panggil menatang ni 'tempik'.

Tu aku tergelak besar ada satu watak dalam filem arahan Ahmad idham baru-baru ni guna nama tempik tu. Lalu makin galak aku tarik punya tarik punya tarik, akhirnya.....wowowowow!!!Bonus berganda-ganda! Anna serius tak pakai seluar dalam!Pehhhh..memang tembam siut..

Bibir aku mula basah, air liur mula meleleh dek kerana tak tahan menanggung seksa eh seksi ini. hehe

Aku makin berani menarik kaki Anna lalu membukakan kelangkangnya. Sesekali Anna seperti ingin terjaga. Ketika itu tuhan sahaja yang tahu camna berdebarnya jantung aku. Bukan rentak lagu daud kilau je, rentak dangdut mas idayupon ada juga.

Sedikit demi sedikit aku mendekatkan bibirku yang menjelir-jelir lidahku untuk 'merasai' pengalaman berharga ini. Sampai sahaja di permukaan pepek yang licin ditumbuhi bulu-bulu halus itu, aku gerak-gerakkan lidahku menjilatnya. Anna seperti mula mengerang kecil bila aku betul-betulmeng'hirup' pepeknya.

"Erhh.." Anna mula merengek. Aku masih asyik menggomol pepek tembam itu.

Tiba-tiba Anna terjaga dan amat terkejut dengan tindakan aku. Nasib baik dia tak menjerit. Lalu dia mengusap kepalaku dan memberi isyarat untuk meneruskan. Sedap katanya. Aku apalagi, orang mengantuk disorong bantal memang menjadi-jadilah!

Atas kesedaran itu, Anna memberi isyarat untuk merangkak ke atasnya. Wajah kami bertentang. Dalam hati aku mula berkumandang lagu dato siti feat Dato SM Salim. Sesekali terasa macam filem hindustan pulak.hehe maklumlah banyak lagu yang keluar kan.

Wajah kami makin dekat dan rapat yang akhirnya kami ber'cemolot'. Pehhhh..1sttime beb. Memang syokk!Rugilah siapa tak pernah rasa lagi.

"Erhhh..mmmm...mmmmph!ganasnya u.."Bisik Anna.

"Tak pernah rasa la u..sedappp hmmm mmmmmph!"Bisikku pula sambil terus bercemolot.

Dalam kami bercemolot, tangan Anna membuka zip seluarku tanpa sedar. Sedar-sedar batangku parking betul-betul atas alur pepek si Anna ni.

"U gosok-gosoklah ..erhhh hmmm mmmm.."bisik Anna lagi sambil merengek seperti kesakitan.

"U. sakit ke? i dah gosok..u macam sakit je.."Aku bertanya selepas melihat riak wajah Anna.

"Bukanlah u..sedappp..erhhh hhhmmm.."Anna menjawab. Barulah aku tahu camtu rupanya muka orang perempuan menahan sedap. Nampak macam sakit tapi sebenarnya mahu lebih jauh lagi. Satu pelajaran baru.

Anna makin aktif bermain lidah denganku. Sesekali lidahku ditarik dan disedut-sedut keluar. Sakit tapi Anna kata begitulah cara bermain lidah. Untuk elak sakit, usah benarkan lidah kita terlepas dan ditarik keluar. Pehhh banyak pulak aku belajar malam ini. Ilmu ni tak dapat kat universiti ni..huhu

Ketika ini tumpuan aku pada Anna hingga tak sedar adiknya, Zue memerhati dalam diam. Puas aku bercemolot, makin laju aku menggosok-gosok batangku, akhirnya aku terpancut. Bukan main suka si Anna ni. 1sttime katanya dapat rasa boy pancut atas pepek dia. Hangat di pasaran!

Malam itu berlalu cukup dengan kenangan itu. Maklumlah budak-budak umur sekolah menengah, tak tahu menahu lagi tentang seks. Maklumlah budak dulu-dolu. Lain budak zaman sekarang, sekolah rendahpon dah tahu 'main' dengan orang bujang kan!

Untuk episod pertama ini, juz nak kenalkan korang perkataan- perkataan yang biasa digunakan dalam pertuturan 'bahasa pasar' dalam mewakili bahasa-bahasa seks masakini. So lepas ni, pandai-pandai koranglah nak faham camne ye ;)

Kenangan malam itu bersama Anna membuka lembaran baru dalam episod kisah atas katil aku. Akan datang akhirnya aku dapat lagi dengan Anna. Bahkan bukan dengan Anna seorang, kisah threesome Anna dan adiknya, Zue. Bertiga mandi bersama dalam bilik air? Anna dan aku dalam semak, Zue pula cover line tepi jalan?Kantoi dengan ibu mereka?dan macam-macam cerita lagi dalam episod akan datang wooo...

So, kalau korang rasa nak baca lagi sambungan kisah 'katilkayu' ini, klik like bawah ni laju-laju!!
 Bagi duit raya!
Cukup je 1000 klik, kisah ini akan bersambung. Mungkin sehari?seminggu?atau sebulan? Terserah anda!

132 comments:

  1. Welcome BONUS RM600
    Malaysia and Singapore Bet Online

    MINAT JUDI?
    SUKA MENANG?
    NAK WANG BESAR?

    JOIN SINI SEKARANG!
    BONUS PASTI MENANG SETIAP MINGGU PUN ADA!
    APA TUNGGU LAGI, JOIN SEGERA!

    JUDI MUDAH MENANG, CUCI SENANG, ANDA RIANG!


    TUNTUT BONUS ANDA SINI!


    Balas

    ReplyDelete
  2. Ada girl yang nk noty chat je no ni 017-4370371

    ReplyDelete
  3. Ada girl kalo nak abg jilat, atau sexchat, ringan 2 ke, x kira umur, status, rupa, umur bdk sek ke akak janda ke, semua abg layan. Msj kt wechat azaziel1978. Tulis nak abg jilat

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Kenapa Mesti Mendaftar Di ERTIGAPoker ??
    Karna Di ERTIGAPOKER Sedang ada HOT PROMO loh!
    Bonus Deposit Member Baru 10%
    Bonus Deposit 5% (klaim 1 kali / hari)
    Bonus Referral 15% (berlaku untuk selamanya
    Rollingan Mingguan 0.3% (setiap hari Kamis
    Rollingan Bulanan 0.1% (setiap tanggal 2)

    ERTIGA POKER
    ERTIGA
    POKER ONLINE INDONESIA
    POKER ONLINE TERPERCAYA
    BANDAR POKER
    BANDAR POKER ONLINE
    BANDAR POKER TERBESAR
    SITUS POKER ONLINE
    POKER ONLINE

    ReplyDelete
  6. RENEW ROADTAX DAN INSURANS SECARA MUDAH
    ONLINE MELALUI TELEFON SAHAJA
    SEMUANYA DI HUJUNG JARI.

    RENEW ROADTAX ONLINE JE SEKARANG!

    ReplyDelete
  7. 0175454417.....an.......aku lki....no wssp aku ltk gmbr girl.........


    mne mne girl nk rsa btng ada bering bleh pm aku kita deal....gernti puas.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuriz4270@gmail.com


      0175454417...no...aku no lma


      Pm..kt emaill...no tu x pkaii...dh

      Nuriz4270@gmail.com

      Delete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. 014 257 0485 . Ws saya okey . Boleh stim sme²

    ReplyDelete
  10. nak jilat pepek atau ringan2... aje... 0176505764

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Tak best langsung cerita sex ni. Tak thrill langsung.
    Lg seronok baca csrita abg sham dan rumahku syurga ku. Bleh scroll dlm laman web. Cerita bersiri yg mengisahkan chegu sham dpt main main ustazah, guru2 perempuan, nurse, adek ipar, dokto perempuan, guru pelatih, student yg sewa rumah dia. Isteri chegu sham benarkan simai main dgn sepupunya. Ada cerita swing chegu sham tukar psgn suami isteri, threesome dan foursome. Lg best dan merangsang, Bleh stim dan melancap bila baca cerita chegu sham ni

    ReplyDelete
  14. girl please please whatsapp nombor 0139817647

    ReplyDelete
  15. Girl sape2 nk cita sex gan saya boleh je...0177106515 ni no saya

    ReplyDelete
  16. boy yg nak sex ws no saya please 0123084663-nori
    sanggap batang besar

    ReplyDelete
  17. Akim.ni lelaki ke pompuan. Nak chat sex apa tajuk apa

    ReplyDelete
  18. nk join group sex pm 01111744562

    ReplyDelete
  19. Nak join group.sex. tlg add no tel saya tu

    ReplyDelete
  20. saya lelaki... add 01126122795 for girl only... sanggap nak jilat

    ReplyDelete
  21. Gurl yg nk puas meh abg lyan... Knfirm puas... Janda dara bini org pom boleh... Sy bgi kepuasan yg xpnah awk dpat.... Wsap sy romano 0105279456

    ReplyDelete
  22. Wssp 0134595900 abg buat tipop

    ReplyDelete
  23. jum jumpe area selangor ... 0172182467 amirul im boy

    ReplyDelete
  24. Ade girl yg nk kwan x...add no nie...0192948858

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adebgirl nk kwn or knln x..wsup no nie 0192948959

      Delete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. Yg nk cbe 7inc blh wssp sye 0167035884 daus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu nak yg mcm batang ubi pun ada. Bleh hubungi 016-7035884

      Delete
  27. Klu nak test best nyer ade bearing wsp 0175772028 botak

    ReplyDelete
  28. Abg suka lick. Add wc id lovelickv

    ReplyDelete
  29. yang nak merasa batang yg dah lama parking all girl2 boleh whatsapp 0137080378

    ReplyDelete
  30. For girls please WA 088214999961

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. Wssp sya girl yg sunyi,sbb sya sunyi,diam2 itu lbih bermakna dari melalak..0146923956 @ msj biasa klau xbleh okey,mna taw tnet xdek ciaa,,ciiaa,ciaa,,

    ReplyDelete
  33. awek2 yg gersang area jb..nak kena jilat jilat n hisap hisap..sampai puas..pm..0187704756.z.

    ReplyDelete
  34. Area kl n Selangor je
    Yg bleh payung

    ReplyDelete
  35. Klau ade awek single baca ni..jom knl2..
    Jgn lpa wssp sy eh 0145151746

    ReplyDelete
  36. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  37. Hai nobody...jgn lupa wassup ea

    ReplyDelete
  38. Chat jom bosan lah , perempuan sahaja tau cause i lelaki :) ws me 0182619973 ( fizi )

    ReplyDelete
  39. Any girl yg bole chatvdgn sye pliss wassap sye. 0193427152

    ReplyDelete
  40. Wasshap klu nk btg besar pnjng pasti puasssssss
    0173439972

    ReplyDelete
  41. Nuriz4270@gmail.com



    Tgl no dlm emaill



    Riz riz1 riz 2....adalah aku



    Kote bering tanam dlm isi...peneng....aku lki...


    Yg mna pnh deal gn aku...thu la ..mcm na.....

    X kisah umur...x kisah burit bau..jnji ok aja.....sya jilat stu bdn ...sampai jilat ibu jri kaki

    ReplyDelete
  42. Gurl saja tau.. Yg nk berkawan kl/selangor add telegram abg @shahril888

    ReplyDelete
  43. girl from cheras cl abg 0172181290. abg payung cotut

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi cydy cool, nak payung mcm mana. Apa maksudnya

      Delete
  44. Nak teddy bear, lebih dr teasy bear pun bleh bg

    ReplyDelete
  45. pada girl nak ringan2... area kl cheras, sanggap nak jilat, whatsapp 601126122795

    ReplyDelete
  46. Girl yg kesunyian, wsp la sy 0182996342

    ReplyDelete
  47. Hai khas untuk wanita sahaja siapa yg rasa ingin urutan boleh whatsapp sy 0174475967.. urutan untuk hilangkan rasa letih naikan bentuk payudara.. boleh whatsapp sy.. hanya di sekitar pulau Pinang sahaja.. pengalaman bidang urut 5 tahun..

    ReplyDelete